loading...
تارنمای 19 بهمن
Admin بازدید : 1736 دوشنبه 12 تیر 1391 نظرات (4)
با سلام خدمت خوانندگان وبلاگ که دارندگان وبلاگ هم هستند 

امروز می خوام یک روش برای آزار دادن بازدیدکنندگان وبلاگتون به شما نشون بدم 

مواد لازم برای اذیت کردن مزاحم های وبلاگ شما :
2 عدد وبلاگ یا 2 عدد سایت یا 1 وبلاگ و 1 وبسایت (توجه : اگه دوتا وبلاگ ندارید می تونید یکی به صورت آزمایشی بسازید 
)

قبل از اینکه این آموزش رو انجام بدید به دوستانتون بگید چند روزی به وبلاگ شما سر نزنند 



آموزش اذیت کردن مزاحم های وبلاگ
برین به لینک پایین
http://www.1abzar.com/abzar/popup.php#1abzar
آدرس وبلاگ اول تون رو در قسمت آدرس وارد کنید و کد را بگیرید و در تنظیمات وبلاگ دوم قرار بدید
دوباره برین به لینک بالا و این بار آدرس وبلاگ دوم تون رو وارد کنید و کد رو بگیرید و در تنظیمات وبلاگ اول قرار بدین.

خوب حالا باید یک چند روزی خودتون هم به وبلاگتون سر نزنید 


ممکنه بازدید وبلاگتون با این کار هزاران برابر بشه ! 

توضیح : هنگامی که بازدید کننده به وبلاگ شما مراجعه می کند اگر  کد برای باز شدن پنجره جدید را تایید کند از وبلاگ دوم به وبلاگ اول و از وبلاگ اول به وبلاگ دوم و از وبلاگ دوم به وبلاگ اول و .... هزاران صفحه برای او باز می شود. و کچل می شود 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط طراح بنر و هدر وبلاگ و سایت در تاریخ 1394/02/10 و 19:51 دقیقه ارسال شده است

سلام بنر یا هدر خلاصه هر ربطی به فتوشاپ داشته باشه نمیخواید.؟ با قیمت 3000 تومان و هدر 8000 تومان در صورتی که قیمت بنر در سایت های دیگر 6000 و هدر 15000 است بیایید و از سایت ما بازدید کنید

این نظر توسط شیوا در تاریخ 1393/02/30 و 15:08 دقیقه ارسال شده است

سلام این یه مشکلی داره من این کارو کردم اما وقتی خودم رفتم تا امتحانش کنم وقتی روش تو وبلاگم کلیک کردم یه پنجره باز شد و میگفت صفحه ی مورد نظر یافت نشد من آدرس دوتا وبلاگمو زدم که آدرس یکی winxclubshivabloom.mihanblog.com بود و اون یکی sefareshwinxi.mihanblog.com بود و وقتی روی اون گذینه ی تو وبلاگم کلیک کردم آدرسی که تو مرور گر بود http://winxclubshivabloom.mihanblog.com/sefareshwinxi.mihanblog.com بود در حالی که باید فقط آدرس یک وبلاگ باشه خواهش میکنم بگید چه طوری حلش کنم من خودم تخصصم تو کامپیوتره با این حال که 14 سالمه اما مدرکاشو دام نتونستم بفهمم مشکلش چیه واسه رو کم کنی یکی از دوستام بهش احتیاج دارم لطا جواب بدید و اگر راهی وجود داره بگید مرسی شکلک

این نظر توسط شیدا در تاریخ 1392/03/07 و 0:32 دقیقه ارسال شده است

خداییش دیگه ته ازار رسانیه شکلکشکلکشکلک
پاسخ : شکلک

این نظر توسط taysan در تاریخ 1391/12/17 و 22:00 دقیقه ارسال شده است

خوب بود
پاسخ : خواهش می کنم دختر بلا شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 387
  • کل نظرات : 295
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2348
  • آی پی امروز : 222
  • آی پی دیروز : 146
  • بازدید امروز : 410
  • باردید دیروز : 263
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,158
  • بازدید ماه : 4,703
  • بازدید سال : 38,541
  • بازدید کلی : 3,168,561
  • کدهای اختصاصی